سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

13aban92 (5)همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 ابان با حضورگسترده دانش اموزان ،مردم ومسولین شهرستان گناباد از میدان امام تا چهار راه شهید احمدیان برگزار شد

فرماندار گناباد در این مراسم با طرح این سوال که چرا در 13 ابان 1358 دانشجویان پیرو خط امام  لانه جاسوسی امریکا  را تصرف کردند و نیز چرا دوره سوم مجلس  شورای اسلامی  روز 13 ابان را  به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار  تصویب نمود گفت: در قرن 19 میلادی امریکا هیچ پیشینه استعماری نداشته  اما از قرن بیستم وارد عرصه جهانی شد و در این پروسه بعنوان یک کشور خوشنام بود و شاید به همین دلیل  مرحوم دکتر مصدق با چشم پوشی از توان نیروهای داخلی به امریکا اعتماد کرد که شاید بتواند با کمک انها مشکلات کشور را حل کند اما با گذشتن چند ماه همین امریکاییها علیه مصدق کودتا کردند.

وی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم نظم جدیدی در روابط  بین الملل حاکم شد و غرب برای خود حق وتو را قایل شدند.

  محمد صفایی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57  انها دیدند که این انقلاب  توانایی این را دارد تا در محیط بین المللی تاثیر گذار باشد و در برابر امریکا جبهه مقاومت ایجاد کند،  لذا با اشکال مختلف سعی در مخالفت و نابودی و ناکام گذاشتن انقلاب داشتند که می توان به انواع خرابکاریها ، راه انداختن جنگ 8 سال دفاع مقدس،حمله به هواپیمای مسافری ایران ، شورشهای خیابانی ، و ترور مقامات ودانشمندان ایران وامروز هم  تحریمهای ظالمانه  ....  اشاره کرد.وی افزود : امروز در بین کشورهای متحد امریکا بصورت میانگین 80 درصد و در بین کشورهای اسلامی 88 درصد از امریکا متنفرند  وشاهدیم که امروز  عرصه نفوذشان به عرصه تنفر تبدیل شده و در برابر برای ایران ایجاد قدرت نموده است .

فرماندار گناباد گفت : ایا ملتی که علیه او این همه ظلم شده حق ندارد   شعار مرگ بر امریکا را سر دهد؟ شعاری که ملتهای دنیا با ان پیوند استراتژیک خورده اند و آثار ان برای ایران تامین منافع وامنیت است؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 18 آبان 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com